Wskazówki dotyczące żywienia w trądziku

Tytuł:
Wskazówki dotyczące żywienia w trądziku

Liczba słów:
445

Podsumowanie:
Wskazówki dla osób z trądzikiem.

Słowa kluczowe:
trądzik, trądzik, FAQ, FAQ, TRĄDZIK, ACNES, FAQ, FAQ

Treść artykułu:
Wskazówki dotyczące żywienia w trądziku – Badania pokazują dieta nie odgrywa roli ani w przyczynie, ani w leczeniu trądziku. Jednak to, co jest zalecane w przypadku profilaktyki trądziku, jest następujące: to, co najlepsze dla twojego ciała, jest najlepsze dla twojej skóry, zwłaszcza że skóra jest największym organem twojego ciała. Oto więc zdrowe witaminy, minerały i inne suplementy, które są znane i zalecane w zapobieganiu i zwalczaniu wyprysków trądzikowych:

Acne Nutrition 1: Witamina A lub Retinol znajduje się nie tylko w niektórych kremach kosmetycznych, ale także w wątrobie , oleje rybne i produkty mleczne. Wytwarzana przez rośliny witamina ta znana jest również jako beta-karoten i występuje w żółtawo-pomarańczowych owocach i warzywach; bataty, kantalupa, marchewki, morele i zielone warzywa, takie jak szpinak, jarmuż i pietruszka. Uważaj, ponieważ wysokie dawki witaminy A są toksyczne.

Acne Nutrition 2: Kompleks witamin z grupy B. Te witaminy znajdują się w warzywach liściastych, rybach, mleku, jajach i produktach pełnoziarnistych i mają wiele funkcji. Na przykład, chociaż B-2 może podrażniać trądzik, może pomóc złagodzić stres. B-1, B-6 i B-12 są również znane z udowadniania odprężenia. B-3 w awokado, jajach, orzeszkach ziemnych, chudym mięsie i wątrobie podobno obniża poziom cholesterolu, działa przeciwzapalnie na skórę i poprawia metabolizm i krążenie, poprawiając trądzik w niektórych badaniach.

Acne Nutrition 3: Witamina C – Forma tej witaminy, ester C ma właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne oraz pomaga wnikać w skórę i zapobiega nawrotom trądziku. Jest testowany pod kątem naprawy uszkodzeń tkanki bliznowatej od lat nastoletnich.

Acne Nutrition 4: Witamina E zawarta w migdałach, brokułach, orzeszkach ziemnych, nasionach słonecznika, kiełkach pszenicy i olejach roślinnych pomaga w gojeniu się blizn, ale wielu pracowników służby zdrowia uważa to za mit. Zamiast tego naukowcy rozważają, że forma zwana tokotrienolem (często nazywana silnym E lub HPE) może mieć właściwości przeciwutleniające, które mogą pomóc skórze po spożyciu.

Acne Nutrition 5: L-karnityna – ten suplement pomaga naprawić uszkodzenia skóry spowodowane trądzikiem u młodych i starszych.

Acne Nutrition 6: Cynk (znajdujący się w jajach, grzybach, orzechach i produktach pełnoziarnistych) i selen (śladowy minerał w większości gleb i wchłaniany przeze mnie różnorodne warzywa) poprawiają ogólny stan zdrowia organizmu łącznie ze skórą.

Podsumowując, dobrej jakości markowa multiwitamina będzie prawdopodobnie zawierała zalecane witaminy i minerały, które są potrzebne do zapobiegania trądzikowi. Połącz to z piciem dużej ilości płynów w ciągu dnia i dokonywaniem dobrych, zdrowych wyborów żywieniowych. Na przykład, jeśli wcześniej miałeś złe skutki spożywania określonej żywności, bądź jej nieufny i dokonuj zdrowszych wyborów żywieniowych dla siebie.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


pl_PLPolish
pl_PLPolish